پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204994
۴۵۰ کيلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختياري کشف شد
تاریخ انتشار : 1395/02/28 18:21:46
نمایش : 1870
فرمانده انتظامي استان چهارمحال بختياري گفت: از ابتداي امسال تاکنون ۴۵۰ کيلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار سردار نورعلي ياري در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد اظهار داشت: مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر يکي از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همواره از اولويت‌هاي اصلي مأموريت‌هاي پليس است که با تلاش کارکنان انتظامي اين فرماندهي و همکاري بسيار خوب شهروندان طرح‌هاي مختلفي در برخورد با قاچاقچيان و تهيه و توزيع‌کنندگان انواع موادمخدر در سطح استان اجرا شد.

وي با بيان اينکه مبارزه با موادمخدر يک موضوع اجتماعي است و نيازمند مشارکت مردم است، افزود: در نتيجه اجراي اين طرح‌ها از ابتداي امسال تاکنون 450 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته افزايش قابل‌توجهي را نشان مي‌دهد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال بختياري با اشاره به افزايش واحد‌هاي گشت انتظامي در نقاط جرم‌خيز و کنترل سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار بيان کرد: نصب دوربين‌هاي مداربسته در اماکن نقش بسزايي در کاهش وقوع انواع جرائم داشته است.

سردار ياري خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفيت پليس افتخاري و شوراي معتمد پليس نشانگر رويکرد پليس جامعه‌محور است که استفاده از اين بسترها نيز در کاهش جرايم و از همه مهم‌تر سرقت و مواد مخدر مؤثر و در نهايت باعث افزايش احساس امنيت در جامعه شده است.

وي بيان کرد: مشارکت همه‌جانبه از سوي مردم و دستگاه‌هاي دولتي با نهادهاي امنيت از مهم‌ترين اصول در ارتقاي امنيت پايدار در جامعه است به نحوي که امنيت ناشي از اين مشارکت‌ها داراي ضريب پايداري و انسجام بسيار بالاتري خواهد بود.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال بختياري افزود: از ابتداي امسال تاکنون با اقدامات پيشگيرانه و اجراي طرح‌هاي هدفمند طي 50 روز نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار وقوع انواع سرقت 17 درصد، تصادفات در سطح استان 5 درصد و جانباختگان ناشي از تصادفات جاده‌اي نيز 20 درصد کاهش يافته است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html